Navigatie

Faq

Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact met mij op, dan zal ik je vraag nog binnen 24 uur beantwoorden.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt je bestelling betalen via iDEAL, PayPal, Creditcard of vooraf overmaken via je bank. 

Voor België kan betalen via bankoverschrijving, Bancontact/Mister cash ,Creditcard of PayPal.
Voor Duitsland kan betalen via bankoverschrijving, Sofortbanking , Creditcard of PayPal.

 

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten verschillen per product, en worden automatisch verrekend in het winkelmandje. Bekijk op de pagina 'Verzending' de exacte verzendkosten per land.

Wat is de levertijd binnen Nederland?
Alle bestellingen worden nog binnen 48 uur verwerkt en verzonden, met uitzondering van weekend- en feestdagen. Brievenbuspost en pakketpost via PostNL heeft een levertijd van 1 à 2 werkdagen (m.u.v. feestdagen). Parfumvoorjehuis is niet aansprakelijk voor eventuele vertragingen tijdens de transport.
Heb je na 5 werkdagen je bestelling nog steeds niet ontvangen? Neem dan contact met mij op.

Wat is de levertijd buiten Nederland?
Alle bestellingen worden verzonden via PostNL. Download hier een PDF met de levertijd per land.

Wat is het minimum orderbedrag?
Het minimale orderbedrag in de webwinkel is € 5,00 excl. betaal en verzendkosten.

Waarom kan ik niet meer stuks bestellen van mijn product?
Wanneer je bijvoorbeeld maar 1 stuk kan bestellen, is er nog maar één van op voorraad en naar alle waarschijnlijkheid ook niet meer op voorraad bij onze leverancier.. Wil je er toch graag meer hebben, stuur mij dan een e-mail dan ga ik kijken wat ik voor je kan doen.

Hoe kan ik iets retourneren?
Wanneer je toch niet tevreden bent over het bestelde product, kan je het product binnen 14 dagen retourneren. Het product dient in de originele verpakking verzonden te worden zonder beschadigingen. Kosten voor het retour sturen van het product komt op rekening van de consument. Wanneer ik je product in goede staat retour heb ontvangen, zal ik het bedrag terug betalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke bestelling hebt betaald.

 

Retouradres:
MoreToBuy
Singel 29
643 AW Hoensbroek

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?
Elke bestelling wordt zorgvuldig verpakt om beschadigingen tijdens de transport te voorkomen. Mochten er toch beschadigingen zijn kan je uiteraard de beschadigde artikelen retourneren. Wanneer ik de producten ontvangen heb, zal ik een nieuw exemplaar nog binnen 48 uur verzenden. De verzendkosten zal ik terug betalen met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke bestelling hebt betaald.*

* Niet geldig op het over-frankeren van de zending, zoals bijvoorbeeld verzekerd of aangetekend

Retouradres:MoreToBuy
Singel 29
643 AW Hoensbroek

 

Ik ben een Belgische zakelijke klant, kan ik een 0% BTW factuur krijgen?
Dit is helaas niet mogelijk. Omdat dit een consumenten webwinkel is, ben ik verplicht 21% te berekenen op alle producten. Je kan uiteraard de betaalde BTW wel als voorbelasting aftrekken.

Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact met mij op, dan zal ik je vraag nog binnen 24 uur beantwoorden.

© 2014 - 2017 More2B,Woondecoraties en Accessoires | sitemap | rss
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.